21 Aralık 2014 Pazar

YILANLARIN ÖCÜ - SEN BENİMSİN BEN SENİNİM ŞARKI SÖZÜ

yılanların öcü dizi müzikleri
YILANLARIN ÖCÜ-BENİ ELLER GİBİ GÖRME
Beni eller gibi görme
Sen benimsin ben seninim
Gel seni benden ayırma
Sen benimsin ben seninim

Senin kalbin benim kalbim
Sana malumdur benim halim
Kaçma benden nazlı gülüm
Sen benimsin ben seninim

Kalpten kalbe bir yol vardır
Gözle görünmez sırdır
İkimizin kalbi birdir
Sen benimsin ben seninim
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Kalbimi kalbinde duyan
Halim değil midir ayan
Garibi bu hala koyan
Sen benimsin ben seninim

Ayfer Vardar

yılanların öcünde çalan türkü, yılanların öcünde çalan beni eller gibi görme türküsünü kim söylüor, yılanların öcü beni eller gibi görme sözleri, yılanların öcü dizisi sen benimsin ben seninim sözleri, Yilanlarin ocu ben seninim sen benimsin paylas, yilanlarin ocu beni ellergibi gorme, yilanlarin ocu sen benimsin bende senin turkusu, yilanlarin ocu sen benimsin ben senini, yılanların öcü kalpten kalbe bir yol vardir, sen benimsin ben seninim, yılanların öcü sen benimsin ben senin, sen benim ben seninim gel sarkisi sozleri, yilanlarin ocu sen benimsin bende senin sarkisi, yilankarin ocu muxigi sen benimsin ben senin, yilanlarin ocu sen benimsin, yılanların öcü dizi müziği kalpten kalbe bir yolvardir, yılanların öcü müziği sen benimsin ben senin , yılanların ocu sen benimsin bende senin, yılanların öcü beni ellerden sayma,

0 yorum:

Yorum Gönder