14 Mart 2015 Cumartesi

İDO TATLISES - KANAYAN YARA ŞARKISI SÖZLERİ

İDO TATLISES - KANAYAN YARA ŞARKISI SÖZLERİ

Bir hatam var seni sevdim
Hiç şüphem yok onu seçtim
Gidenlerin hatırına ben de yaktım sigara
Hayırlısı olsun ikimiz için veda

Sende kalsın resimler
Yak mumları bir gün döner
Gidenlerin hatırına ben de yaktım sigara
Hayırlısı olsun ikimiz için veda

Yapma sorarlarsa söyle adımı onlara
Benim adım kanayan yara

Yapma sorarlarsa söyle adımı onlara
Benim adım kanayan yara

Bir hatam var seni sevdim
Hiç şüphem yok onu seçtim
Gidenlerin hatırına ben de yaktım sigara
Hayırlısı olsun ikimiz için veda
http://www.yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Sende kalsın resimler
Yak mumları bir gün döner
Gidenlerin hatırına ben de yaktım sigara
Hayırlısı olsun ikimiz için veda

Yapma sorarlarsa söyle adımı onlara
Benim adım kanayan yara

Yapma sorarlarsa söyle adımı onlara
Benim adım kanayan yara


0 yorum:

Yorum Gönder