7 Ocak 2015 Çarşamba

EMİR - Bİ AĞLA SÖZLERİ

emir-bi-agla-sarkisi
EMİR-Bİ AĞLA ŞARKI SÖZÜ

Yola çıktım
Bir nefeste dinderemedim öfkemi
Geri döndüm soru bürünce
Kandıramadım kalbimi
Kendimden çok sevmiştim
Sensiz karaya vurdum sanki
Resimlerine baktım dün
Ağla bi ağla bi ağla
Anladım özlemişim
Ne zamandır görmeyi beklemişim
Heyecanlandım yine karşında
Anladım özlemişim
Nedense gerçeği görmemişim
Senden uzakta bir dünya
Yokmuş aslında

EMİR - KENDİMDEN ALBÜMÜ ŞARKILARI
01. Emir - Bi Ağla Şarkısı
02. Emir - Ya Rab Şarkısı
03. Emir - Yaylı Yatak Şarkısı

emir bi agla, emir bi agla sözleri, emir bi agla sarki sozu, bi ağla sözleri, emir bir agla, emir bi ağla şarkı sözleri, bi agla, bi ağla emir, bi ağla şarkı sözü,emirin yeni sarkisi bi agla, emir bir ağla şarkısı, 2015 emir bi agla, emir yeni sarkisi bi agla, emir bi'agla sarki sozleri, ağla bi ağla şarkısı

0 yorum:

Yorum Gönder