28 Ağustos 2015 Cuma

Astım bitkisel tedavisi

Astım çağımızda ciddi manada baş gösteren bir hastalık olup alerjen etkili sentetik gıdalarla günden güne artmaktadır. İnsanlar gelişen çağa ayak uydurdukça doğallıktan uzaklaşıp daha çok fabrika ürünlerine, hazır yiyeceklere yöneldikçe…

Astım çağımızda ciddi manada baş gösteren bir hastalık olup alerjen etkili sentetik gıdalarla günden güne artmaktadır. İnsanlar gelişen çağa ayak uydurdukça doğallıktan uzaklaşıp daha çok fabrika ürünlerine, hazır yiyeceklere yöneldikçe astım gibi kronik hastalıklar da artmaktadır. Astım hastaları günlük yaşantılarında sıkıntı yaşayabildikleri için onlara nasıl yardım edebiliriz diye düşündük ve onları sevindirecek daha doğal yöntemler sunmaya çalışacağız.

Malum astım hastalarının kullandıkları ilaçlar genellikle kortizonlu olduğu için her sıkıştıklarında bu ilaçlara sarılmak yerine daha doğal yöntemlere yönlendirmek istiyoruz çünkü bildiğiniz gibi kortizon faydalı olduğu gibi zararlı yönleriyle de oldukça iyi bilinmektedir. Buyurun astım hastalarımız için doğal yöntemleri hep birlikte öğrenelim.

Astıma bitkisel çözüm Astım hastalarına bitkisel çözüm yöntemleri; nefes almanızı kolaylaştırmak için kaynar bir bardak suyun içine 1 çay kaşığı papatya,1 çay kaşığı ekinezya kökü, 1 çay kaşığı sığır kuyruğu yaprağı, 1 çay kaşığı çarkıfelek çiçeği yaprağını ekleyip demlemeye bırakın. Demlendikten sonra bu karışımı için. Somon balığı yağı tüketebilir yada somon balığını haftada bir kez yiyebilirsiniz. Kafeinli içecekler bronşları açacaktır, bu nedenle kafein alabilirsiniz. Spor yapmak istiyor ancak astım krizini tetiklediğini mi düşünüyorsunuz? O halde tuzdan uzak durun ve spor öncesi C vitaminli içecek için. Shuan Huang Lian isimli bir otun astıma iyi geldiği söylenmekte ve Çinliler bu otu sıkça kullanmaktadır. Aynı zaman da Pau d ’arco adlı bitkide astıma iyi gelmektedir. Nefes darlığını gidermek için sığır kuyruğu bitkisini kullanın. Sığır kuyruğu kendi yağı ile birlikte çay olarak hazırlanırsa daha etkili bir sonuç verecektir. Bol bol C vitamini tüketin.
B6, B 12 vitaminleri ve Ginko Biloba kullanın.

Kaynak: Sagliksiteniz.Com

Astım bitkisel tedavisi
24 Mart 2012 - 09:00:44 Yorum Yok 113 okunma 0 beğeni
Etiketler: astım, astım krizi, astım nasıl geçer, astım nasıl tedavi edilir, astım tedavisi, astıma ne iyi gelir, astımın bitkisel tedavisi
Yorum yaz Yararlı buldum0

0 yorum:

Yorum Gönder