4 Ağustos 2015 Salı

Olumlama teknikleri nelerdir?

Olumlama teknikleri olumlama nasıl yapılır olumlama nasıl uygulanır olumlama tekniği nedir olumlama nasıl yapılmalıdır olumlamalar nasıl yapılıyor sagliksiteniz.com ’da! Olumlama yapmanın kişinin ruh sağlığına faydalı olduğunu açıklayan uzmanlar, tekrar tekrar söylenen…

Olumlama teknikleri olumlama nasıl yapılır olumlama nasıl uygulanır olumlama tekniği nedir olumlama nasıl yapılmalıdır olumlamalar nasıl yapılıyor sagliksiteniz.com ’da!

Olumlama yapmanın kişinin ruh sağlığına faydalı olduğunu açıklayan uzmanlar, tekrar tekrar söylenen olumlu çözümlerin ruh halini çok yükselttiğini de belirttiler. Hayatınızın değişmesine ve kendinizi daha iyi hissetmenize yardımcı olacak olumlama cümlelerini sizlerle paylaştık.

Düşüncelerinizi kelimelere dökerek sonradan da niyete çevirebilir ve kendinizi bu olumlamalar sayesinde geliştirmiş ve kanıtlamış olabilirsiniz. Pozitif konuşmak beyinde değişikliklere yol açmakta ve salgılanan hormonları da etkilemektedir. İşte olumlama teknikleri içinde kullanılan cümleler:

Büyük Şeyler Başarabilirim Bugün Enerji ve Neşeyle Doluyum Kendimi Olduğum Gibi Kabul Ediyor ve Seviyorum Vücudum Sağlıklı, Zihnim Parlak ve Ruhum Sakin Her Şeyi Yapabileceğime İnanıyorum Şu An Olan Her Şey Benim Nihai İyiliğim İçin Oluyor Hayatımın Mimarı Benim, Temelini Ben Attım ve İçindekileri Ben Seçtim Zorlukları Fethetme Yeteneğim Sınırsızdır, Başarma Potansiyelim Sonsuzdur Bugün Eski Alışkanlıklarımı Bırakıyorum ve Yeni, Daha Olumlu Alışkanlıklar Ediniyorum

Sagliksiteniz.Com

Olumlama teknikleri nelerdir?
16 Temmuz 2014 - 21:05:37 Yorum Yok 12 okunma 0 beğeni
Etiketler: olumlama nasıl uygulanır, olumlama nasıl yapılır, olumlama nasıl yapılmalıdır, olumlama tekniği nedir, olumlama teknikleri, olumlamalar nasıl yapılıyor
Yorum yaz Yararlı buldum0

0 yorum:

Yorum Gönder