15 Temmuz 2015 Çarşamba

Adriana Lima Makyajı Nasıl Yapılır? Resimli Ve Videolu Anlatım

Siz de güzeller güzeli Adriana Lima gibi çekici görünmek ister misiniz? Adriana Lima makyajı resimli ve videolu anlatım makalemiz bu konuda size yardımcı olacaktır.
İhtiyacınız olacak malzemeler
*Kapatıcı
*Makyaj sabitleyici sprey
*Bronz allık
*Makyaj fırçası
*Concealer
*Kaş kalemi
*Göz far fırçası
*Aydınlatıcı
*Kahverengi far
*Beyaz kalem
*Rimel
*Ruj

1. Adım
Yüzünüzü yıkayıp, havluyla kurulayın, cildinize nemlendirici sürüp 3-5 dakika bekleyin, cildinizi sıcak suyu buharına tutsanız da olur.

2.Adım
Kapatıcı bir kremle cildinizde leke, sivilce gibi kusurları kapatın, ardından ten renginize uygun likit fondöteni cildinize sürün.

3. Adım
Cildinize sabitleyici sprey sıkıp, makyajınızın uzun süre dayanmasını sağlayın.

4.Adım
Adriana gibi kalkık küçük bir buruna, çıkık elmacık kemiklerine, kavuşmak için yüzünüze kontür uygulayın.
İnternetten yüze kontür makyaj videolarını izlemek size yardımcı olacaktır.

5.Adım
Şeftali bronz tonlarında allığı, fırça yardımıyla elmacık kemiklerinizin altına sürün.

6. Adım
Adriana lima göz makyajı için göz kapaklarınıza concealer sürün, kaşlarınızı kalemle boyayıp belirgin hale getirin.Göz kapağınızın üst kısmına beyaz bir far sürün. Göz altlarına aydınlatıcı sürün. Gözün içine beyaz veya açık pembe kalem çekin böylece gözleriniz daha iri duracaktır.

7.Adım
Göz çukurunuzdan başlayarak burnunuzun kenarından uç kısma kadar kahverengi bir farla geçiş yapın. Bu geçiş burnunuzun ince ve daha düzgün durmasını sağlayacak.Orta kısıma ise biraz daha sürün ve parlamaya önleyin.Göz çukurunuzun etrafına simli bir beyaz far yahut aydınlatıcı sürün. Kahverengi göz farıyla üzerinden geçin. Alt göz kapağınız boyunca aydınlatıcıyı sürün. Koyu gri farla tekrar göz kapağının üzerinden geçin. Alt kısmına siyah bir ince far çekin.Göz kalemi ile üst kirpik diplerinizi ve alt kirpik diplerinizi boyayın.
8. Adım
Dolgunlaştırıcı özellikte bir rimeli 2-3 kat sürerek Adriana gibi uzun ve kalın kirpikler elde edin.

9.Adım
Adriana ’nın ruj tercihi doğal tonlardır. Dudağınıza gül kurusu renginde kalem çekip,  daha açık tonda bir rujla makyajı tamamlayın.

Diğer Ünlülerin Makyajı İçin Tıklayınız

adriana_lima_makyaji_resimli_anlatim_1adriana_lima_makyaji_resimli_anlatim_2adriana_lima_makyaji_resimli_anlatim_3adriana_lima_makyaji_resimli_anlatim_4adriana_lima_makyaji_resimli_anlatim_5adriana_lima_makyaji_resimli_anlatim_6adriana_lima_makyaji_resimli_anlatim_7adriana_lima_makyaji_resimli_anlatim_8adriana_lima_makyaji_resimli_anlatim_9adriana_lima_makyaji_resimli_anlatim_10adriana_lima_makyaji_resimli_anlatim_11adriana_lima_makyaji_resimli_anlatim_12adriana_lima_makyaji_resimli_anlatim_13adriana_lima_makyaji_resimli_anlatim_14adriana_lima_makyaji_resimli_anlatim_15adriana_lima_makyaji_resimli_anlatim_16adriana_lima_makyaji_resimli_anlatim_17adriana_lima_makyaji_resimli_anlatim_18

 

0 yorum:

Yorum Gönder